Patika Egészségpénztár
Hír
Tisztelt Ügyfelünk!

A Patika Egészségpénztár vezetősége számára elsődleges fontosságú a munkatársai és a lakosság egészségének védelme, ezért felelős pénztárként a koronavírus-helyzetre való tekintettel határozatlan időre felfüggesztjük a személyes ügyintézést, hogy ezzel is hozzájáruljunk a járvány terjedésének lassításához. Az Önök, családjuk és munkatársainak biztonsága érdekében kérjük, hogy ügyeik intézéséhez használják az online csatornáinkat.

A korlátozás nem érinti sem a telefonos ügyfélszolgálatunkat, sem az e-mailes, sem a webes ügyintézést.

A Kormány a 40/2020. számú kormányrendeletben veszélyhelyzetet hirdetett Magyarország egészére a koronavírus-járvány megfékezése érdekében.

Mit jelent ez a pénztártagok számára?

  • A veszélyhelyzet idején a patikakártyás fizetés zökkenőmentesen működik. A fizetéskor kapott igazolószelvényt nem kell aláírni, a fizetést így is érvényesnek tekinti a Pénztár.
  • A postán érkező küldeményeket a személyes ügyfélszolgálat szüneteltetése alatt a Patika Egészségpénztár fogadja. A küldemények 4 napot követően kerülnek kibontásra és iktatásra, majd ezt követően az abban érkező megkeresésekre érdemben és a törvényi határidőn belül reagálunk.
  • Az e-mailen érkező megkeresésekre a törvényi határidőn belül válaszolunk. A veszélyhelyzetre való tekintettel, annak fennállásáig a korábban csak személyesen vagy postán benyújtható okmányokat elfogadjuk az e-mailhez csatolt mellékletként. Kérjük készpénzes számlák megküldésekor ne feledje a szükséges nyilatkozatot (Elszámolásra beküldött számláról rendelkező nyilatkozat) is mellékelni.
  • Az online belépési portálunk és a bankkártyás fizetés változatlanul működik.

Honlapunkon és a Facebook oldalunkon folyamatosan megosztunk minden információt, ami hozzájárulhat ahhoz, hogy Magyarország gyorsan és zökkenőmentesen leküzdje a koronavírust. A személyes ügyfélszolgálat újraindulásáról is ezeken a  kommunikációs csatornákon fogjuk tájékoztatni Önöket.

<< VISSZA