Az AVDH szolgáltatással hitelesített, és a Pénztárhoz e-mailen elküldött pdf dokumentum egyenértékű a személyesen vagy postán eljuttatott eredeti iratokkal, nyomtatványokkal (a készpénzfizetési-számlákra nem vonatkozik a lehetőség). Néhány kattintással felgyorsíthatja és érintkezésmentessé teheti az ügyintézést.
Az Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés (AVDH) olyan szolgáltatás, amellyel Ön elektronikusan hitelesítheti dokumentumait, nyilatkozatait, ha rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval. Az AVDH szolgáltatással hitelesített és e-mailen elküldött pdf dokumentum egyenértékű a Pénztárhoz személyesen vagy postán eljuttatott eredeti iratokkal, nyomtatványokkal.
Az AVDH minden pénztártagnak megkönnyíti az ügyintézést, aki nem rendelkezik elektronikus aláírással, de a jövőben szeretné a korábban személyesen vagy postán benyújtott, eredeti aláírással ellátott iratokat e-mailen eljuttatni a pénztárhoz.
A jogszabályi előírások alapján a pénztári nyilatkozatok jelentős része a tagok aláírásával nyújtható be. Mivel az AVDH szolgáltatással hitelesített dokumentumok teljes bizonyító erejű magánokiratnak minősülnek, „helyettesítik” a fizikai aláírást.
Az alábbi dokumentumokat érinti a lehetőség:
AVDH hitelesítés lépésről lépésre
Amennyiben még nem rendelkezik Ügyfélkapu-regisztrációval, ingyenesen létesíthet a kormányablakokban, az okmányirodákban és az adóhatóság kiemelt ügyfélszolgálatain. Ezután tud élni a nyomtatványbeküldés hiteles, kényelmes és biztonságos online módjával.
Borítókép: pexels.com
<< VISSZA