Patika Egészségpénztár
Fórum / Téma: egyenleg lekérés

Vissza a témákhoz | Új hozzászólás szerkesztése
10. |  Patika Pénztár (787 hozzászólása volt) | 2015-09-17 11:47:09
Válasz a 9. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Köszönjük észrevételét, melyet természetesen továbbítunk az illetékesek felé.
Szakembereink és a felhasználói tesztek szerint az ilyen jellegű ellenőrzési módok közül jelenleg ez számít a legbiztonságosabb és egyben legkorszerűbb lehetőségnek.
Mindent megteszünk tagjaink biztonságos és egyben teljes körű kiszolgálásáért.

Üdvözlettel:
Patikapénztár
Válaszírás a fentire
9. |  Amferi (2 hozzászólása volt) | 2015-09-11 20:17:00
Válasz a 6. hozzászólásra.
Tisztelt Patika!
Nekem most már a hatodik bejelölésre sikerült átjutnom az Önök akadálypályályán.
Eddig ez a legjobb eredményem. A CAPCHA képek javarészt változatlanul homályosak, felismerhetetlenek. Ezt a módszert a felhasználói tesztekben részt vevő tizenévesek bizonyára simán megoldják, de az idősebb korosztály, akik közül sokaknak még a kijelölés-bemásolás művelet sem ismerős, azok hogy boldogulnak?
Miért nem lehet egyszerűbb, pl. csak számokat ábrázoló képek közül választani?
Ez a rendszer túl bonyolult, és túlbiztosított szerintem.

Üdv: Amferi
Válaszírás a fentire
8. |  Patika Pénztár (787 hozzászólása volt) | 2015-09-10 15:47:10
Válasz a 7. hozzászólásra.
Kedves Alexandra!

Kérjük, hívja fel ügyfélszolgálatunkat a 06-40-200-203-as telefonszámon, hogy segíteni tudjunk megoldani a problémát.

Üdvözlettel:
Patikapénztár
Válaszírás a fentire
7. |  HR (1 hozzászólása volt) | 2015-09-09 11:02:52
Tisztelt Pénztár!
Olyan problémával fordulok Önökhöz, hogy munkáltató által cafetéria rendszeren belül az egyik kolléganőm a patikakártyát választotta. Budapesti központunk azt állítja, hogy leküldték áruházukba a kolléganő kártyáját és a hozzá tartozó dokumentumokat. Viszont mi nem kaptunk semmit. Az lenne a kérdésem, hogy kártyaszám nélkül meg lehetne-e nézni az egyenleget hátha esetleg használja valaki más? Vagy mit tudunk még tenni ilyen esetben? Mindenféleképpen csak magán úton intézhet másik patikakártyát és tagságot a kolléganő (még akkor is ha nem az ő hibája volt)? Segítségüket előre is nagyon szépen köszönöm!
Tisztelettel: Alexandra
Válaszírás a fentire
6. |  Patika Pénztár (787 hozzászólása volt) | 2015-04-20 16:57:51
Válasz a 5. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. Pénztárunknak az adatkezelés és ügyintézés folyamatában teljes mértékben meg kell felelni az adatok védelméről szóló hatályos törvényi rendelkezéseknek.
Mindent megteszünk tagjaink biztonságos és teljes körű kiszolgálásáért, az ellenőrző kérdés beiktatása is az adatok jogos felhasználása érdekében történt meg.
Szakembereink és a felhasználói tesztek szerint az ilyen jellegű ellenőrzési módok közül jelenleg ez számít a legbiztonságosabb, egyben legkorszerűbb lehetőségnek.
Felhívjuk figyelmét, hogy az internetes egyenleglekérdezésen kívül lehetőség van még telefonos egyenlegkérdezésre az éjjel-nappal hívható 06-40/200-203-as telefonszámunkon is.
Üdvözlettel:
Patikapénztár
Válaszírás a fentire
5. |  amferi (2 hozzászólása volt) | 2015-04-18 17:12:56
Az egyenleg lekérdezésnél mire gondolt a kedves Pénztár, mit kell beikszelni? Mi az, hogy ikszelje be és szükség esetén töltse ki a mezőt? Hiszen MINDIG ki kell tölteni. Az ellenőrző kódok olvashatatlanok, többértelműek, ha újat kérek, dettó. Az ellenőrzés eredménye mindig"Próbálja újra". Lekérdezésre hiaüzenet nélkül újabb kódot ad. Amióta ezt bevezették, nem tudom lekérdezni az egyenlegemet.Grat. Csak így tovább, hamarosan nem leszek itt tag
Válaszírás a fentire
4. |  Patika Pénztár (787 hozzászólása volt) | 2009-10-19 08:23:56
Válasz a 3. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Kérjük, küldje el nevét és kártyaszámát az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu e-mail címre, hogy segíteni tudjunk és megoldjuk a problémát.

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár
Válaszírás a fentire
3. |  szakkaroly (14 hozzászólása volt) | 2009-10-19 06:26:31
Tisztelt Pénztár!
Nagyon nagy eltérés van az egyenleglekérdezés és a számlakivonat költhető egyenlege között. Azt hittem a számlakivonat a hitelesebb. Lyukra futottam egy vásárlásom során.
Lehetne összehangolni a kettőt?
Üdvözlettel: Szakács Károly
Válaszírás a fentire
2. |  Patika Pénztár (787 hozzászólása volt) | 2009-10-12 13:29:44
Válasz a 1. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Köszönjük észrevételét, melyet továbbítunk az illetékesek felé és a hibát kijavítjuk.

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár
Válaszírás a fentire
1. |  hlaci (1 hozzászólása volt) | 2009-10-12 11:29:42
Nem tudok egyenleget lekérdezni.Az alábbi jelenség tapasztalható.Mikor javítják?
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Host \'wsad.hu\' is blocked because of many connection errors; unblock with \'mysqladmin flush-hosts\' in /web/patikapenztar.hu/tartalom/egyenleg.php on line 163
&fogad=Nincs kapcsolat a mysql szerverrel.
Válaszírás a fentire

Új hozzászólás
Hozzászólás szövege:
Hozzászóló neve:
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá a fórumhoz!
Hozzászóló jelszava:
Regisztrálni a témák alatti "regisztráció" gombbal tud!

Lap tetejére ugrás

Találkozunk a Facebook-on!