Patika Egészségpénztár
Fórum / Téma: kĂ©zpĂ©nzfizetĂ©si számla

Vissza a témákhoz | Új hozzászólás szerkesztése
95. |  Patika Pénztár (823 hozzászólása volt) | 2017-03-22 12:38:36
Válasz a 94. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!
Vásárlás előtt javasoljuk, érdeklődjön, hogy a kiválasztott szolgáltatás elszámolható-e pénztáron keresztül, illetve hogy az adóköteles szolgáltatás-e.
Amennyiben nem elszámolható (jogtalan) szolgáltatásról küld be készpénzfizetési számlát, munkatársaink visszaküldik az Ön számára azt, mivel a jogtalan szolgáltatásról szóló számlát nem lehet feldolgozni és kifizetni sem, így további teendője nincs. Ebben az esetben nem történik meg a számla ellenértékének utalása a patikapénztári egyenlegéről a megadott bankszámlájára.
Függetlenül attól, hogy milyen szolgáltatást vesz igénybe, minden egyéni befizetés után igénybe vehető az adókedvezmény, melyet a NAV az adóbevallást követően utal vissza az Ön patikapénztári számlájára.
Abban az esetben, ha a számla elszámolható és nincs elegendő egyenlege, az összeg akkor kerül elutalásra, amikor rendelkezik fedezettel. Van lehetőség várakoztatni a kifizetést, akár munkáltatója hozzájárulásként tölti fel egyenlegét, akár egyénileg tölti fel egyenlegét.
A készpénzfizetési számlát minden esetben kérjük a Letölthető dokumentumok között található „Elszámolásra beküldött számláról rendelkező nyilatkozattal” együtt beküldeni, melyen kérjük jelölje be, hogy kéri vagy nem azon számla ellenértékének kifizetését, amely SZJA köteles (adóköteles) szolgáltatást tartalmaz.
Amennyiben nem kéri az adóköteles számlák kifizetését, az nem kerül elutalásra sem.
További kérdés esetén ügyfélszolgálatunk áll szíves rendelkezésére a 06-1-210-9770-es telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu e-mail címen.
Üdvözlettel:
Patikapénztár

Új hozzászólás
Válasz:
Válaszoló neve:
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá a fórumhoz!
Válaszoló jelszava:
Regisztrálni a témák alatti "regisztráció" gombbal tud!