Patika Egészségpénztár
Információ Tempo szolgáltatói partnereknek
2021. április 1-től a TEMPO Egészségpénztár beolvadt a Patikapénztárba

A pénztárak Küldöttközgyűléseinek döntése értelmében 2021. március 31-ével lezárult a pénztári piac két független szereplőjének beolvadási folyamata. Az egyesüléssel a Patikapénztár válik a TEMPO Egészségpénztár általános jogutódjává a szolgáltatói szerződésekben, a tagsági jogviszonyokban és a munkáltatói szerződésekben. Ha ön korábban nem volt a Patikapénztár partnere, a beolvadással több tízezer új vásárlót nyer.

A szolgáltatókat érintő fontos változások a beolvadás következtében:

  • 2021. március 28. 23:59 órakor leáll a TEMPO pénztári kártya elfogadása, ezután a tempos kártyák megszűnnek.
  • 2021. március 29. és 31. között a TEMPO Egészségpénztár tagjai készpénzfizetési számla ellenében tudnak szolgáltatást igénybe venni. A számlát kérjük, hogy az eddig megszokott módon a TEMPO Egészségpénztár nevére és címére (Tempo Egészségpénztár, 1025 Budapest, Nagybányai u. 92.) állítsa ki, és szerepeljen rajta a pénztártag neve és adóazonosítója.
  • 2021. március 26-án fogadja és dolgozza fel utoljára a TEMPO Egészségpénztár a postán érkező leveleket.
  • A 2021. március 31-ig bonyolított kártyás fizetésekre vonatkozó szolgáltatói jutalék kifizetése változatlan módon és feltételekkel történik a TEMPO Egészségpénztár Általános Szerződési Feltételei és a Szolgáltatói Szabályzatban meghatározottak szerint.
  • 2021. április 1-től a TEMPO Egészségpénztár szolgáltatói partnerei automatikusan a Patikapénztár szolgáltatói partnereivé válnak, a TEMPO tagjai pedig a Patikapénztár tagjaivá. A beolvadást követően a TEMPO Egészségpénztár tagjai is patikakártyával fognak fizetni.
  • 2021. április 1-től az új patikakártyák kézbesítéséig a TEMPO Egészségpénztár korábbi tagjai készpénzfizetési számla ellenében tudják igénybe venni a pénztári szolgáltatásokat. A számlát kérjük, a Patikapénztár nevére és címére állítsa ki, és szerepeljen rajta a pénztártag neve és adóazonosítója.
Patika Egészségpénztár
Cím: 1022 Budapest, Bimbó út 18.
Adószám: 18238949-1-41
Pénztártag neve és adóazonosítója
  • 2021. április 1-jét követően a patikakártyás fizetések után keletkező jutalékfizetés a Patikapénztár vonatkozó szabályzata alapján történik.
  • 2021. április 1-től kérdéseivel forduljon a Patikapénztár ügyfélszolgálatához és szolgáltatói referenséhez. 
Telefonszám: +36 1 210 9790
E-mail: szolgaltato@patikapenztar.hu
Web: www.patikapenztar.hu

Mit tegyek, ha a TEMPO egészségkártyát és a patikakártyát is elfogadom?

Önnek nincs teendője. A beolvadás átmeneti változásairól, illetve az elszámolás rendjéről kérjük, tájékozódjon a fenti ütemtervből.

A sikeres beolvadást követően a Patikapénztár levélben fogja Önt tájékoztatni a TEMPO Egészségpénztár megszűnéséről. Amennyiben kérdése lenne, forduljon bizalommal a Patikapénztár szolgáltatói csoportjához a szolgaltato@patikapenztar.hu e-mail-címen.  

Mit tegyek, ha eddig csak a TEMPO Egészségpénztárral álltam szerződésben?

A beolvadásra tekintettel a jelenlegi tempos szerződése megszűnik, és helyébe a Patikapénztáras szerződés lép. Erről a Patikapénztár a sikeres beolvadást követően levélben tájékoztatja Önt, melyben megküldi az új szerződést és minden vonatkozó információt. Ebben az esetben is várjuk az Ön jelentkezését akár ezt megelőzően is, amennyiben maradtak még megoldásra váró tempos ügyek, hiszen azok intézését a jogutód Patikapénztár veszi át.

  • Amennyiben Ön a TEMPO Egészségpénztár tagjai részére a szolgáltatásokat készpénzfizetési számla ellenében biztosította, 2021. április 1. után a számlát az alábbiak szerint kell kiállítania:
Patika Egészségpénztár
Cím: 1022 Budapest, Bimbó út 18.
Adószám: 18238949-1-41
Pénztártag neve és adóazonosítója

A készpénzfizetési számla helyett azonban érdemes megfontolnia a patikakártyával történő fizetés biztosítását, hiszen a beolvadást követően ezzel közel 100 ezer kártyával fizető pénztártag bizalmát nyerheti meg.

  • Ha Ön jelenleg nem rendelkezik POS-terminállal, a Patikapénztár kérésre beüzemeli a virtuális POS szolgáltatást, amely interneten vagy egy mobiltelefon segítségével biztosítja a patikakártya elektronikus elfogadását.
  • Amennyiben Önnél van bármilyen bankkártya elfogadására alkalmas POS-terminál, az új szolgáltatói szerződés visszaküldése mellett csak annyi teendője lesz, hogy a Patikapénztárnál a szolgaltato@patikapenztar.hu e-mail-címre történő bejelentéssel aktiválnia kell az üzletben lévő POS-terminált/terminálokat. Az e-mailben kérjük, tüntesse fel a cég nevét, adószámát, a telephely/üzlet/szolgáltató hely címét, ahol a terminál található és a POS-terminál/terminálok azonosítóját (TID).

Mindkét pénztárnál azon dolgozunk, hogy a beolvadás sikeresen megtörténjen, ehhez kérjük szolgáltatói partnereink segítségét a pénztártagok zökkenőmentes kiszolgálása érdekében. Bízunk abban, hogy 2021. április 1. után még több pénztártagot tudhat elégedett paciensei, vásárlói között.