Hamarosan még több adattal segítjük a munkáját

Informatikai fejlesztés miatt július utolsó hetében leáll a NetPénztár: szünetelni fog a bevallásfeltöltés és a belépési nyilatkozatok feltöltése, valamint nem lesz lehetőség a munkáltatói kapcsolattartó adatának módosítására sem.


2024-07-05

Az informatikai rendszer frissítését követően gyakrabban és szélesebb körű adatokkal fogunk jelentkezni a munkáltatói befizetések felhasználásáról, a juttatások kihasználtságáról, tagjaink költési szokásairól. A mélyebb kontrolling hatékonyabban segítheti a vállalatok HR szakembereit, hogy a munkavállalóikra szabott, tökéletes egészségjuttatási csomagokat tervezzenek, és azokat rugalmasan átalakítsák, ha az adatok tükrében ezt szükségesnek látják.

Az új rendszerre való átállás tervezett dátuma augusztus 1. Mivel a fejlesztés érinti a Pénztár nyilvántartóprogramját és valamennyi digitális szolgáltatásunkat, a zökkenőmentes átállás érdekében július utolsó hetében leáll a NetPénztár: szünetelni fog a bevallásfeltöltés és a belépési nyilatkozatok feltöltése, valamint nem lesz lehetőség a munkáltatói kapcsolattartó adatának módosítására sem. Javasoljuk, hogy ezeket a feladatokat július 26. előtt vagy augusztus 1. után végezzék el. Amennyiben nincs mód az ütemezésre, a Pénztárral való e-mailes és a telefonos kapcsolattartás az informatikai rendszerfrissítés idején is szabályosan működik.

A munkáltatói partnereket érintő szolgáltatásokban várható üzemszünet: 

Szolgáltatás

Üzemszünet tervezett ideje

Üzemszünet idején javasolt eljárás

Ügyintézés a NetPénztárban (adatmódosítás, bevallásfeltöltés, folyószámla-kimutatás ellenőrzése) 2024. 07. 26. 16:00-tól 2024. 08. 01. 8:00-igA tervezett üzemszünet idején keressen bennünket telefonon a +36 (1) 210 9790 számon vagy írjon e-mailt a munkaltato@patikapenztar.hu címre.

A pénztártagok is szembesülhetnek szolgáltatáskieséssel, ami érinti a patikakártyás fizetéseket és a bankkártyás egyenlegfeltöltést július 31-én és augusztus 1-jén. Ebben az időszakban készpénzfizetési számla ellenében vehetik igénybe a szolgáltatásokat vagy – amennyiben lehetőség van rá – az előre tervezhető költéseket érdemes július 30. estig lebonyolítani. 2024. augusztus 2-tól már minden kártyás és digitális szolgáltatásunk visszatér a normál kerékvágásba. 

A pénztártagokat érintő szolgáltatásokban várható üzemszünet: 

Szolgáltatás

Üzemszünet tervezett ideje

Üzemszünet idején javasolt eljárás

Ügyintézés a NetPénztárban (adatmódosítás, egyenleg-lekérdezés, folyószámla-kimutatás ellenőrzése, kártyaaktiválás, limitmódosítás) 2024. 07. 26. 16:00-tól 2024. 08. 01. 8:00-igA tervezett üzemszünet idején keressen bennünket telefonon vagy írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu címre.
Online számlafeltöltés 2024. 07. 31. 16:00-tól 2024. 08. 01. 12:00-igTöltse fel számláit július 30-ig vagy augusztus 2-től. A közbeeső időben juttassa el e-mailen (egyeniszamla@patikapenztar.hu
Patikakártyás fizetés 2024. 07. 31. 16:00-tól 2024. 08. 01. 8:00-igEbben az időszakban kérjen számlát az igénybe vett szolgáltatásról.
Bankkártyás befizetés a weboldalon2024. 07. 31. 16:00-tól 2024. 08. 01. 12:00-ig

Egyéni számláját zökkenőmentesen feltöltheti azonnali utalási megbízással vagy a CIB Bankban a fiók nyitvatartási idejében A Pénztár számlaszáma: 10700024-02400406-51100005

Az új egyenlegét legkésőbb a befizetést követő második munkanaptól költheti. 

Automata telefonos kártyaaktiválás/tiltás 2024. 07. 31. 16:00-tól 2024. 08. 01. 8:00-ig

Az üzemszünet idején meghosszabbítottuk telefonos ügyfélszolgálatunkat. Ügyintézőink 20.00* óráig fogadják hívását a +36 (1) 210 9790 számon (4-es gomb).

Kártyáját e-mailen is letilthatja az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu címre küldött üzenetben.  

Automata telefonos egyenleglekérdezés2024. 07. 31. 16:00-tól 2024. 08. 01. 8:00-igAz üzemszünet idején 20.00* óráig van lehetőség telefonos egyenleglekérdezésre. Hívja a +36 (1) 210 9790 számot és várja meg ügyintézőnk jelentkezését (4-es gomb).

*16.00–20.00 óra között a telefonos ügyfélszolgálat segítségével kizárólag a patikakártya tiltására, aktiválásra és egyenleglekérdezésre van lehetőség. Más ügyekben kollégáink munkaidőben tudnak segíteni.

Július utolsó és augusztus első hetében a Pénztár megerősített e-mailes és telefonos ügyfélszolgálattal áll egyéni és munkáltatói tagjai rendelkezésére a fennakadások elkerülése érdekében. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a megszokottnál hosszabbra nyúlik a várakozási és az ügyintézési idő. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Borítókép: created by www.freepik.com/pvproductions

Ezek is érdekelhetik...

Rendszerfejlesztés miatt szolgáltatáskiesés várható
Rendszerfejlesztés miatt szolgáltatáskiesés várható

Megújul a Pénztár informatikai rendszere. Az átállás miatt kimaradást tapasztalhat patikakártyás és digitális szolgáltatásainkban a hónap végén.

Elolvasom
Vakáción a tanévkezdési támogatás
Vakáción a tanévkezdési támogatás

A július 5-én és 6-án kiállított számlákat még el tudja számolni az egészségpénztárban. Ezt követően csak az augusztus 18-tól kiállított számlákat fogadjuk be.

Elolvasom
A kiszáradó porckorongok veszélyesek
A kiszáradó porckorongok veszélyesek

A hátfájás lassan mindennapi életünk állandó velejárójává válik. Az okok megértésével sokat tehetünk egy egészségesebb munkakörnyezet kialakítása felé.

Elolvasom
Várakozáson felüli a beérkezett szja-visszatérítés
Várakozáson felüli a beérkezett szja-visszatérítés

Közel 14%-kal több tagunk örülhet idén az adó-visszatérítésnek 2023-hoz képest. Az szja-jóváírásnak köszönhetően átlagosan 43 ezer forinttal gazdagodtak tagjaink július 1-ig. Az extrapénzt növeli az idén már másodszor felosztott hozam.

Elolvasom
Webáruházi ajánlónk
Webáruházi ajánlónk

Az elmúlt hónapokban megugrott webáruházunk forgalma, aminek a magyarázata egyszerű. Az egyéni befizetések súlyának növekedésével egyre tudatosabban keresik tagjaink a számukra előnyös szolgáltatásokat.

Elolvasom