Elektronikus ügyfélazonosítás GoodID-val


Gördülékenyen eleget tehet ügyfélazonosítási kötelezettségének a GoodID applikáció segítéségével, amelyben a felhasználó maga kezeli és osztja meg a személyes adatait gyorsan, egyszerűen és biztonságosan. A digitális irattárca letölthető a Play Store vagy az App Store áruházból.

Tipp

  1. Belépést követően ellenőrizze a NetPénztárban, hogy van-e teendője az ügyfélazonosítással kapcsolatosan. Ha igen, javasoljuk, hogy töltse le a GoodID alkalmazást és rögzítse azonosító okmányait a digitális irattárcájában. A Pénztár hamarosan e-mailben küldi az azonosításhoz szükséges linket.
  2. Ellenőrizze a NetPénztár/Adatmódosítás menüpontjában a nyilvántartásunkban szereplő e-mail-címét. Ha szükséges, aktualizálja, hogy a levelünk célba érjen.

Az elektronikus ügyfélazonosítás lépései:

  1. A nyilvántartásunkban szereplő e-mail-címére küldünk egy linket. Okostelefonja segítségével kattintson az „Azonosítom magam GoodID-val” gombra.
  2. Ha még nincs letöltve az alkalmazás, a gombra kattintva elindul a letöltés. Ha már letöltötte a GoodID appot, az alkalmazás segítségével olvassa be a QR-kódot.
  3. Ezt követően az alkalmazásban megjelenik a Patikapénztár azonosítási szolgáltatása. Az azonosításhoz szüksége lesz a fényképes igazolványára (személyi vagy jogosítvány) és a lakcímkártyájára.
  4. Kövesse az App utasításait:
    GoodID App
  5. A folyamat végén az „Elküld” gomb megnyomásával tudja befejezni az azonosítást. Az ügyfélszolgálat munkatársa elvégzi az ellenőrzést és rögzíti a pénztári nyilvántartásban az átvilágítás tényét.

Többet szeretne tudni a GoodID-ról? Kattintson a GoodID oldalára!
Ha kérdése van a teljes körű azonosítással kapcsolatban, hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 1 210 9790-es telefonszámon.

Adatkezelési tájékoztató