Ne halogassa az egészségszámlái beküldését!

Az év végi hajrában rendszerint megnyúlik az elszámolásra beküldött számlák kifizetési ideje köszönhetően a számladömpingnek. Ne várjon decemberig, ha most beküldi a számláit, lényegesen gyorsabban juthat a pénzéhez.


2022-11-04

Sokan az utolsó pillanatban kapnak észbe, és a hónapok óta az asztalfiókban szunnyadó számlákat egyszerre postázzák az ügyfélszolgálatunkra. Ennek köszönhető, hogy decemberben és januárban általában jelentősen megnő az ügyfélszolgálatunk terhelése, és ezzel párhuzamosan a számlák feldolgozási ideje. Ilyenkor előfordulhat, hogy a pénztártagnak hiába pihen a számláján a készpénzszámlák kifizetéséhez szükséges tőke, az utalásig akár 15 munkanap is eltelhet. Ezzel szemben, ha novemberben beküldi az év során felhalmozódott számláit, és meggyőződik arról, hogy a kifizetésükhöz szükséges összeg rendelkezésre áll az egészségpénztári számláján, lényegesen gyorsabb lesz a kifizetés ideje.

A számlákat elküldheti postán a 1022 Budapest, Bimbó út 18. címre vagy e-mailen az egyeniszamla@patikapenztar.hu címre. Egyik esetben se feledkezzen meg a rendelkező nyilatkozatról. Amennyiben elektronikusan juttatja el hozzánk a számláit, ne felejtse el AVDH-val hitelesíteni a nyilatkozatot. A számlát elég csatolni a levélhez. 

Ahhoz, hogy minden igényt a lehető leggyorsabban kielégíthessünk, az Önök segítségére is szükségünk van. Küldjék be számláikat most, és – amennyiben a szükséges fedezet rendelkezésre áll – a soron következő utalással azonnal hozzájuthatnak a pénzükhöz.

A szolgáltatási szabályzatunk értelmében a szolgáltatás díját a számla benyújtásától számított 15 munkanapon belül fizetjük ki. A számlák beküldési határideje a számla keletkezését követő év december 31. 2022-ben tehát a 2021-es és az idei számlákat tudjuk kifizetni, amennyiben az azokon szereplő tételek egészségpénztári megtakarításból elszámolhatók.

Ellenőrizze a NetPénztárban, hogy a számláján rendelkezésre áll-e a készpénzes vásárlások kifizetéséhez szükséges összeg. Ha nem, fizessen be online bankkártyával, amelyet azonnal jóváírunk az egészségpénztári egyenlegén.

Volt tempós tagjaink figyelmébe!

A beolvadást követően – 2021. április 1-től – kiállított számlákat kizárólag akkor tudjuk elszámolni, ha azok a Patikapénztár nevére szólnak. Kérjük, vegyék azt is figyelembe, hogy a Pénztár Szolgáltatási szabályzatának 2.4.2 pontjában foglaltak szerint „csak a tárgyévet megelőző évben kiállított számla fogadható be elszámolásra. Az egészségpénztári szolgáltatás igénybevételéről szóló számlát legkésőbb a kiállítást követő év december 31. napjáig kell benyújtani a Pénztárnak”.

Borítókép: created by unsplash.com/estee janssens

Ezek is érdekelhetik...

A többség nem engedheti meg a megfelelő színvonalú egészségügyi ellátást
A többség nem engedheti meg a megfelelő színvonalú egészségügyi ellátást

Az Ipsos idén nyáron 34 országban online platformon végzett egészségügyi felmérése szerint Magyarország szinte minden kérdésben a sor végén kullog. A jelenleg elérhető ellátást nem tartják jónak, és nem hisznek abban sem, hogy a jövőben javulni fog.

Elolvasom
Igényeljen elektronikus adóigazolást és egyenlegközlőt!
Igényeljen elektronikus adóigazolást és egyenlegközlőt!

Éljen online szolgáltatásunkkal, hogy a NetPénztárban lévő fiókjába tölthessük fel önnek az adó-visszatérítéshez szükséges igazolást és az éves költéseit mutató számlaértesítőt.

Elolvasom
Hogyan szedjük a D-vitamint?
Hogyan szedjük a D-vitamint?

A Házipatika utánajárt annak az állításnak, miszerint káros is lehet a D-vitamin szedése, ha közben alacsony a szervezetünk K-vitamin-szintje. Tényleg lehet kedvezőtlen hatása a vitaminpótlásnak?

Elolvasom
Egyre többen szülnek magánklinikán
Egyre többen szülnek magánklinikán

Friss felmérések szerint tavaly 46%-kal többen szültek magánszülészeteken, mint egy évvel korábban. Az Index cikke arra kereste a választ, hogy az egyre növekvő, akár milliós tételre rúgó árak ellenére miért nő a magánszolgáltatást választók száma.

Elolvasom
Nálunk már digitális az azonosítás
Nálunk már digitális az azonosítás

A HR Portál Deák Andrást, a GoodID eAláírás szolgáltatás üzletfejlesztési vezetőjét kérdezte arról, hogyan lehet a munkaügyeket papírmentessé tenni, ezáltal a céget fenntarthatóvá? Mi már elindultunk ezen az úton, többek között azzal, hogy bevezettük a GoodID szelfis távazonosítási megoldását.

Elolvasom